Mitt 2012

2012 börjar lida mot sitt slut och jag har gjort så mycket roliga saker. Kan nog inte ens räkna upp allt, men jag gör ett försök! 
* umgicks med min fina vän som jag inte hade träffat på evigheter
* Jobbade på vasaloppet, god frukooost 

* mys med min familj 
* utbytesreda till tyskand 
* blev ägare av en färjestadströja 
* träffade E 
* åt smörgåstårta med pappas katter 
* hittat min drömbil 
* skaffat hund 
* orsa cruising med Linnea
* haft mitt sista sommarlov 
* kusins student 
* två dagars midsommarsfirande med bra folk 
* ÅKTE TILL AFRIKA?! 
* Grill mys med fina vänner + många andra myskvällar 
* alla sommarensfester, musik&motor, ccw osv 
* prommis i spöregn med vovven 
* skaffade badkar
* hårförlängning 
* en helg i skogen utan tv, täckning på telefon osv
* Innebandy cup i Prag, slutade på en fjärdeplats 
* söp ner pappas kompis med Sofia 
* marshmallowskrig 
* Startat UF-företag 
* fyllde 18!!!!!
* skrev in mig på körskolan
* 100% party kryssning - judgement day 
* Sprängt ett blodkärl i ögat haha
* gjort något jag aldrig skulle gjort för ett år sedan
* Nytt år!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback